Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 6. juli 2011

Nok et ekorn i rødhette-skogen!

Da har jeg laget en variant til av ekorn-kjole/tunikaen. Denne gang i rød chenille og jersey på armene. Rødhette-stoffet synes jeg er kjempefint, men også ganske “mye”. Så jeg synes igrunn at det holder med litt av det på et plagg, og synes denne kombinasjonen er veldig fin. Rød ribb i hals og ermer, og selvfølgelig applikert et lite ekorn :)

Kjolen/tunikaen vil nok passe fint til en 2-åring.

2

Signatur

1 kommentar:

  1. Så søt tunika! Flotte stoffkombinasjoner og nusselig lite ekorn. Følger deg jeg :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...