Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

torsdag 3. mai 2012

Eksplosjonsboks til jubilant

2En kollega fylte 50 år i påsken, og da fikk jeg lyst til å lage en eske til gavekortet som ble spleiset på av avdelingen.

Jeg er igrunn mest glad i å lage esker med bilder, men her hadde jeg kun ett bilde, så da ble det mange ordtak og tekster istedet.

Alle kanter er svertet, og det i seg selv tar mye tid. Men resultatet blir desto bedre synes jeg :)

Jubilanten ble fornøyd med esken, og det er da det er stas å ha brukt tid på å lage noe!

 

5 1 3 4

1 kommentar:

  1. Wow, den var utrolig fin! For en flott gave - tipper boksen ble satt minst like stor pris på som gavekortet :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...