Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 1. mai 2013

Romantisk liten kjole

Kortermet kjole med volang str 3/4 år ble sydd i dag. Jeg heklet to blomster til pynt, og synes det ble enkel og søt pynt på kjolen.
Planen var å legge denne ut for salg, men typisk da jeg drev med siste finish så jeg at det var et bittelite stygt merke i stoffet, ergelig... Men, men - minstefrøkna her blir nok glad for ny kjole :)
Kjolen er sydd i gammelrosa chenille og kantet med lik farge på ribben. Trykknapp i front.

Gammelrosa str 3 4 år

1 kommentar:

  1. Hei. Så utrolig søt kjole. Er så morro å sy kjoler, bare synd jeg ikke har noen jenter å sy til.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...