Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

fredag 2. juli 2010

Eventyrkjoler


Jeg har falt pladask for "eventyrstoffet" til Stoff &Stil, så da ble det eventyrkjoler til de to største barna. Den grønne er til den mellomste (som har brukt kjolen omtrent daglig siden den ble sydd!), og største frøkna skulle selvfølgelig ha rosa!

Mellomste frøken er invitert i bursdag til ei barnehagevenninne, så da nevnte jeg at jeg kanskje kunne sy en lik eventyrkjole til henne også? "Ikke heeelt lik da mamma.." var svaret, så da ble det rødt istedet for grønt :)


Signatur 2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...