Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

søndag 27. mars 2011

Dinokjole

 
Dette er dinokjole #2, og et aldri så lite prøveprosjekt…
DinokjoleDen første dinokjolen jeg laget har mellomstefrøkna brukt flittig i vinter, og det er ikke stor forskjell på den og denne jeg nå har sydd. Forskjellen er at denne er med hette og utvendige sømmer. Deilig og myk cerise fleece, og den applikerte dinoen kommer fra et vintagestoff som jeg synes er helt retro-fantastisk :) Digger det!
Bak 
Jeg har sydd med utvendige overlock-sømmer i kontrastfarge, og synes det ble en fin effekt. Jeg har nylig anskaffet meg overlockmaskin, og syopplevelsen og ikke minst resultatet er sååå mye bedre!
Kjolen er str 3 år, og har foreløpig ikke noe hjem…
 
Signatur 2

4 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig kjole! Så flink du er!
    Har så lyst å sy kjole med en sånn hette på selv,har prøvd men fikk det ikke helt til:(
    finner ingen mønster heller,så jeg prøvde meg egentlig på et annorakk mønster med denne hetta,men ble helt feil foran i halsen..
    Jeg legger meg til som følger hos deg, og gleder meg til å følge deg videre:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. flott prøveprosjekt må jeg si!! fin kjole og hærlig Dino ;-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin og nyyyydelig kjole.. Dinoen var bare helt fantastisk!

    SvarSlett
  4. Så fin kjole!
    Stilig applikasjon.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...