Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

torsdag 21. april 2011

Vårjakke

Endelig er det blitt vår, og da dukket det opp et behov for litt tynnere jakke til minstefrøkna. I går kveld ble denne til, og jeg er veldig fornøyd!

Jakke

Stoff- og fargevalg ble til underveis, men jeg ble kjempefornøyd med kombinasjonen! Det rosa stoffet er litt tykk bomull, og jakka er foret med tynn grå poplin. Det prikkete turkise/hvite stoffet er et varp jeg fant på skattejakt i stofflageret på eldresenteret til min bestemor. Jeg har kantet med turkis skråbånd. Treknappene ble satt på midlertidig i går, men tror at de kommer til å sitte på for det passet igrunn ganske godt til jakka.

2

 

Jeg valgte å fore hetta med det rosa stoffet og heller la det prikkete stoffet vende ut, slik at det ikke skulle bli så mye rosa.

Mønster : Ottobre 4/2009, str 86.

  Signatur 2

7 kommentarer:

  1. Guri mæ! Den var skikkelig fin! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig jakke..:)
    La meg til som følger eg ;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Jøssenam for en skjønn jakke!

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, og jeg legger meg til hos deg jeg og:)

    SvarSlett
  5. Så mange fine ting du lager! Denne jakken var berre heilt nydelig!

    SvarSlett
  6. Veldig søt jakke! Måtte smugtitte litt på den i barnehagen! Kjelpeflink er du!!!
    Mette

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelige kommentarer <3
    Det er ikke noe som er bedre enn å få gode tilbakemeldinger på det en lager! Jeg er veldig fornøyd med jakka, og er i gang med jakke-prosjekt nr 2 :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...