Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

tirsdag 2. august 2011

Rååsa trøye…

med feer! Minstefrøkna trenger ekstra skift i barnehagen, så da fikk jeg en anledning til å klippe i det nyinnkjøpte rosa fe-stoffet fra Sydilla også, - utrolig herlig stoff både i utseende og kvalitet! Resultatet ble en t-trøye i str 86 med konvoluttåpning.

Fe trøye

Halsåpningen er kantet med samme stoffet som på armene (interlock), og jeg tror nok at jeg må gjøre noen forbedringer til neste gang da den nok ble litt vid. Men jeg synes alt i alt at den ble grei nok, spesielt med tanke på at det er første gang jeg har forsøkt meg på slik halsåpning. Har pyntet på ene siden med pomponger, så har frøkna noe å fikle med :)

Signatur 

1 kommentar:

  1. Herlige detaljer på denne:) Pompomene på sida gjorde seg virkelig! Likte også godt det du hadde gjort i halsen!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...