Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

tirsdag 15. april 2014

Hodeplagg med og uten brem

Da har jeg også testet ut capslue / lue med brem / skyggelue eller hva man kaller det. Praktisk ihvertfall nå med vårsola som titter frem!

Lue med bremLue med brem vrang

Dette er en og samme lue, praktisk å kunne snu istedet for å ha to luer :) Knytelue i str 48/50.

Jeg har også prøvd meg på pannebånd med brem, minstefrøkna mi på 4 år har testet ut denne. Jeg må si at jeg ble positivt overrasket over passformen, og synes dette er kjempesmart!

Pannebånd med brem rosa

En annen variant av pannebånd med brem, herlige feer på lime jersey. Pannebånd med brem feer

Sist ut er en vanlig knytelue str 48/50. Denne er sydd på bestilling, hvor ønsket var turkis jersey med hvite kløver.

Kløverlue 48 50

2 kommentarer:

  1. Kjempefine hodeplagg! Praktisk med brem nå når det både er sur vind og skarp vårsol!

    SvarSlett
  2. Her var det mange fine hodeplagg! Så kjekt med brem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...