Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

lørdag 15. august 2015

Kjoler og topp

Har sydd noen Rio racerback kjoler fra Peekaboo. Synes bryteryggen er så utrolig flott!
Min 5-åring har fått den i birds-stoff, de andre er sydd for salg.

Har også sydd en topp til samme frøkna, da hun lenge har hatt lyst på noe sydd i dødningeskalle-stoffet. Det ble derfor en singlet med utgangspunkt i en topp jeg har laget til meg selv. Hun ble strålende fornøyd!



1 kommentar:

  1. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    More than 160 thousand men and women are losing weight with a simple and secret "liquids hack" to lose 1-2lbs every night while they sleep.

    It is painless and works all the time.

    Here's how to do it yourself:

    1) Hold a glass and fill it with water half full

    2) Proceed to use this weight losing hack

    and you'll be 1-2lbs skinnier when you wake up!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...