Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

mandag 5. juli 2010

Ertepose-produksjon!

 
DSC_0051red copy Bolla Nøtteliten


Det nærmer seg barnehageslutt for eldstefrøkna, og etter mange planer og ideer så endte jeg opp med å sy erteposer som avslutningsgave til avdelingen. Jeg ante jo ikke hvor mange jeg skulle lage, så endte opp med 18 stk som tilsvarer antall barn på avdelingen (så har alle noe å leke med om det skulle være populært). Laget en oppbevaringspose, og med passende bilde (navnet på avdelingen) håper jeg at dette blir en koselig avslutningsgave. Frøkna er iallefall fornøyd og gleder seg veldig til å overlevere gaven! Men, ikke nok med det... Da ville jo selvfølgelig mellomste frøkna også ha noen erteposer på sin avdeling, så da ble det ytterligere noen å lage (selv om det bare ble 7 stk), -med tilhørende pose.


Signatur 2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...