Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

lørdag 17. juli 2010

Her går det unna….

5 meter med Hello Kitty stoff fikk fort ben å gå på…!

Sommerskjørt

Tidligere i uka fikk jeg sydd snurreskjørt (eller svingskjørt som hun kaller det!) til eldstefrøkna, og mellomste frøkna ville jo selvfølgelig også ha. Og da er jo ikke mor vond å be :) Da jeg først var i gang, sydde jeg to skjørt til et søskenpar som skal få en liten overraskelse. Skjørt i str 122 og 92/98. Mellomste frøkna i str 104.

Det ble igjen en god bit til å sy legoteppe av også, enda er det maaaaasse rester igjen :)

 

Signatur 2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...