Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 18. august 2010

Eksplosjonsboks

1

Da min onkel fylte 70 år, var det på sin plass med en eksplosjonsboks!

Når man tar av lokket “faller” esken utover, og du kan tro jeg har kost meg masse med å pynte alle de 16 sidene!

Tante fant fram bilder fra han var liten gutt og frem til de senere år. Bildene ble scannet og redigert, og laget i sepia-toner. Dette passet fint til ark i lys blå, brunt og krem. Alle bilder er pusset i kantene for å få et slitt og gammelt utseende, og alle ark er svertet for samme effekt. Esken er pyntet med border, blonder, utstansede blomster, metallpynt og halvperler.

Untitled-1

Signatur

1 kommentar:

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...