Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

søndag 1. mai 2011

Bok kort

Jeg har en stund nå vært oppslukt i symaskinene mine, men lysten på å scrappe litt har økt mer og mer de siste dagene. I kveld gjorde jeg alvor av det, og satte meg ned foran papirbunken.

1

Jeg prøvde meg på et bok kort / eske. Malen har jeg funnet HER . Litt kinkig å få til “boksidene”, men etter litt lirking fikk jeg da flettet sidene sammen. Alle kanter er svertet, og jeg har brukt to ulike mønsterark i lillatoner, kombinert med akvarellark og lilla bassill. Jeg klarte å skvise inn litt søm i dette prosjektet også, og har sydd rundt alle kanter på forsiden av esken. Bildet er et vintage fotostempel, og metallpynt, bling og blonder hører selvfølgelig også med! Inni boka har jeg planer om å skrive en personlig hilsen, og legge en liten gave i esken.

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

  Signatur

1 kommentar:

  1. Den var kjempefin :)
    Ta en titt i bloggen min, du har nemlig fått en award :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...