Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

tirsdag 17. mai 2011

Redesign av tunika

Jeg har lenge hatt liggende en kjøpe-tunika i denimlook som jeg aldri har vært helt fornøyd med. Men nå har den fått nytt liv, og jeg er endelig fornøyd med den :)

Tunika

Jeg kuttet av tunikaen under bysten, sydde ny overdel i lilla chenille, og tilpasset tilslutt hele tunikaen slik at den fikk fasongen jeg vil ha. Lagde korte ermer slik at den også kan brukes om sommeren. Applikerte på hjertepynt, –bestående av tre forskjellige hjerter oppå hverandre (inspirasjon til applikasjonen er hentet fra boka “Made by me” – anbefales!!).

Det var morro å redesigne, men også like morsomt å lage et eget mønster til overdelen som jeg ble fornøyd med!!

Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...