Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

fredag 23. desember 2011

Juleesker

Jeg hadde lyst til å gi en liten oppmerksomhet til jul til barnehageavdelingene til mine to minste frøkner. Det er en stund siden jeg har fått tid eller lyst til å scrappe, men en kveld satte jeg meg ned og koste meg med å lage to esker. Eskene er laget fra bunnen av, med utgangspunkt i en mal hentet herfra. Jeg har endret litt slik at jeg får litt høyere esker enn etter malen. 

Eskene er pyntet med blonder, perler og stempeltrykk, og fylt med deilig sjokolade. På innsiden av lokket er det bilder av jentene selvfølgelig :)

HH 1 N 1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...