Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 14. desember 2011

Luezillaer

Da jeg var med på messe i november var det luer som mest unna. Har fått sydd opp noen bestillinger + litt ekstra av denne luetypen, disse er varme og fine, og sitter godt på hodet.

Rødhette 51 52 Grønne feer Lilla feer 

Disse er i str 51/52, og passer fint fra ca 3-4 år. Feene er i herlig interlock-stoff, mens rødhettelua er i jersey. Alle er foret med fleece.

Jeg har også mikset til en variant av denne luetypen til de minste, disse er med lenger øreklaffer som jeg da skal sette på borrelås slik at den kan festes under haka. Disse luene passer fint fra ca 1-2 år.

Monstertrucks Ooga Retro biler Rødhette Biler Brune ugler

Disse er også i jersey / interlock og foret med fleece.

Utgangspunktet for mine luer er mønster fra denne flinke dama, og luetypen har hun kalt “Luezilla”. Mønsteret kan også kjøpes i hennes eplabutikk, og man får lov å sy for salg etter dette mønsteret :)

Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...