Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

søndag 28. juli 2013

Sommer søm

Det har vært utrolig deilig med 3 uker ferie i nyyyydelig sommervær, men det har jammen vært godt å få skviset inn litt søm igjen også. Har også fått testet ut min nye covermaskin litt mer, morro!

Sydde en heldress for en ukes tid siden, i str 62. Kantet med hvit ribb, og trykknapper i metall i skrittbuen og trykknapp i plast i halsen. Herlig uglestoff fra Gekko tror jeg. Heldress str 62

Har prøvd meg på genser med åpning i ene siden, dette er genialt på små barn så man slipper å slite med å få genseren over hodet. Dekorativt er det også :) En genser str 74 i bondegårdsstoff, kantet med hvit ribb og grønne trykknapper i metall.

Bondegård str 74

Fikk også forespørsel om å sy et sett i str 74, her med nydelig løve-stoff i turkis. Genseren er kantet med lys turkis interlock, og hvite trykknapper i metall. Denne genseren og bondegårdsgenseren er lagt opp med coversøm.

Løve str 74

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...