Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 3. juli 2013

Prosjekt topp v.1

Det er sjelden jeg prøver på klesprosjekt til meg selv, da de sjelden har blitt vellykkede..

Nå har jeg imidlertid tatt motet til meg og tester ut det perfekte topp-mønsteret! Jeg har en topp som har blitt en god favoritt, kjøpt på Lene V for noen år siden. Jeg har da tatt utgangspunkt i denne, og anser meg fornøyd med første utkast selv om det er flere ting som kan forbedres til jeg blir helt fornøyd. 

Grå med elger 

Bak- og framstykket, samt kanten nede og kanting rundt hals og ermer er grå viscosejersey, mens ermene er grå jersey med elger. Det var den eneste jerseyen jeg hadde som kunne kombineres med den grå viskosejerseyen, men jeg synes det ble en bra match jeg :) Forstykket er lett rynket, og det gir en fin effekt på toppen. Ermene er 3/4 lange.

Planen nå er å justere mønsteret litt til, så håper jeg å få til flere slike topper. Kanskje jeg får en ny favorittopp?..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...