Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 25. januar 2012

Veggmaleri

I høst / vinter har vi pusset opp det tidligere gjesterommet slik at mellomstefrøkna skulle få nytt rom. Og en liten brannvegg på rommet kunne jo ikke stå urørt :)

Ugler

Frøkna fikk et ledende spørsmål om hun ville ha hvit vegg eller maleri av ugler på veggen, og heldigvis ville hun ha ugler :) Hun fikk velge farger selv, og ingen overraskelse at det ble rosa og lilla!

Jeg har tatt utgangspunkt i et herlig bilde hentet fra nettsidene til Blafre, dette er tegnet over på et overheadark og deretter overført til veggen. Litt improvisasjon ble til underveis, men jeg er veldig fornøyd med resultatet! Jeg har dessverre ikke rukket å malt to strøk alle steder, men det kommer… Frøkna ble heldigvis veldig fornøyd hun også, og fint rom – det har hun absolutt fått!!

DSC_0072

Signatur

1 kommentar:

  1. Det var utrolig fint! Elsker det blafremotivet, og det passet jo bare så fint inn på et barnerom:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...