Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

søndag 1. januar 2012

Kjole til Tove :)

Kjole Tove2Stakkars Tove har ventet leeeeenge på kjole…

Jeg hadde lovet en kjole i bursdagsgave, og endelig ble den overlevert i går, – bare et halvt år på etterskudd…. Da var det jammen godt at kjolen passet og falt i smak :)

Kjolen er sydd i bomullschambrey, og et eller annet håpløst lilla stoff til armer. Det var håpløst å klippe, håpløst å sy, - men det er fint da :) (Ble så irritert at jeg kastet resten av det stoffet…!)

Jeg har tatt utgangspunkt i mønsteret Sukkertøykjole fra boka “Made by me”, men har justert mye i overdel og vidden for å få rett passform.

Den satt som et skudd på!

1 kommentar:

  1. Og den som venter på noe godt, venter som kjent IKKKKKE forgjeves!! Kjolen var bare såååå fin, og den kommer til å bli brukt mye! Imponert over syingen din:-) Klem Tove

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...