Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

tirsdag 21. august 2012

Bryllupskort

Bryllupskort1

Blir lenge mellom hver gang jeg scrapper nå… Men da jeg ble spurt om å lage kort til et bryllup i helgen, så var det å bytte ut symaskinen med papir. Selv om jeg klarte å snike inn litt søm på dette kortet også :)

Første side inni kortet   Andre side inn i kortet med lomme til gavekort Baksiden

Kortet er laget i formatet 15 x 24 cm, med plass til gavekort i en lomme. Kortet er laget i mørk grå bazzil ark, offwhite bazzil og lilla mønsterark.

Jeg har brukt stempel inni kortet, samt et nydelig hjertestempel på forsiden. Jeg har limt et hjerte oppå dette for å få en fin effekt, og pyntet med masse perler. Teksten på forsiden er håndskrevet. Alle sider på kortet er sydd med symaskin, dette gir en fin finish på kortet!

Bryllupskort2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...