Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

onsdag 8. august 2012

Tøffe bukser

Innimellom får jeg tid til litt søm, og nå er det fokus på produkter til marked i månedsskiftet august/september. Uff, tiden går så alt for fort….

Jeg tester ut buksemodeller for tiden, og har fått dilla på lommer. Tøffe lommer! Jeg har nylig fått ordentlig herlige stoffer fra Stoff og design, som passer ypperlig til freshe lommer!

Ape og dino bukser

To baggy bukser sydd i myk bomullschambrey; apekatter på lomma med turkise detaljer er sydd i str 92, mens dinosaurer på lomma med oransje detaljer er sydd i str 68. Begge buksene har fått dekorsømmer i hver respektiv farge, som også er med på å forsterke.

Minstefrøkna måtte jo være modell for den største buksa, og passet jo perfekt :) Disse må det bli flere av!

actionbilde bukse

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bukser. Du lager forresten masse flotte ting. Du er kjempeflink. Jeg er god på lappesøm og quilting, men synes klessøm er vanskelig. Så det er veldig artig å se på blogger som f.eks din, og se hvor mye fint som lages :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bukser!Dei går nok fort unna på markedet!
    Ha ein flott dag!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...