Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

søndag 4. september 2011

Knytebukser

Endelig har jeg fått laget mitt eget mønster på knytebukse!! Synes disse buksene er utrolig kule, og de må jo bare være supre for de små! Litt prøving og feiling ble til, men fryktelig stolt da lillefrøkna var prøvekanin og ikke ville ha den av seg :)

lilla str 80

brun beige str 80

Begge buksene er sydd i chenille, og kantet med ribb. Fargene på den lilla knytebuksa er ikke riktig her, finere farger i virkeligheten. Den brune/beige buksa har fått legg foran og bak, og ga en utrolig kul og litt retro effekt. Det liker jeg!!

Den brune buksa ble solgt på markedet, morro! Jeg hadde avtalt med meg selv at dersom den lilla ikke ble solgt, så skulle minstefrøkna få den. Jeg ble faktisk lettet over at den ikke ble solgt (!), så i morgen skal minstefrøkna få ny, kul knytebukse i barnehagen!

Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...