Så hyggelig at du vil ta en titt innom bloggen min! Jeg setter stor pris på alle kommentarer, så legg gjerne igjen et lite spor etter deg :)

tirsdag 13. september 2011

Sett til en liten gutt

Jeg fikk en bestilling som lød på et sett bestående av bukse, jakke/genser og kanskje lue i str 62. Ønsket var pingvinstoffet som jeg har lagd bukse av tidligere. Jeg hadde ikke nok av det stoffet til et helt sett, men synes at det uansett hadde blitt ganske mye pingviner. Så da ble løsningen bukse og lue i pingvinstoff, og omslagsjakke med innslag av pingviner :)

Sett

Jeg har tatt utgangspunkt i grunnmønster fra Meedom på jakka, og må si at jeg ble veldig Jakke åpen fornøyd med resultatet. Den ble akkurat slik jeg hadde tenkt, og lomme i pingvinstoffet binder settet sammen. Jakka er sydd i petrol chenille, og kantet med svart ribb. 

 

Buksa og lua er i interlock, og ribben i ben og midje er ekstra lang slik at den kan brukes lenge. Mønsteret til lua er en blanding av alt egentlig, - luer som barna har hatt, litt fra Meedom, litt fra Gynther og sterkt inspirert fra flotte luer som florerer ute i bloggverden :)

Lue

 

 

Signatur Bukse

1 kommentar:

  1. Dette var kjempestilig!
    Jeg har fortsatt veldig lyst på kjole, så kunne jeg kontaktet deg en gang jeg er hjemme? Skal du forresten være med på julemessa på Høyvang 19. og 20. november? Jeg kan sende deg invitasjon/informasjon hvis du vil. Du finner min e-post på bloggen min!

    Catrine

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...